Σάββατο 15 Μαΐου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ


Σχετικά με τις απαντήσεις που δέχθηκε το κείμενο μου στο Troktiko για τον δημόσιο τομέα.Επειδή είδα ένα ξέσπασμα από κάποιους ας τα πάρουμε τα πράγματα ένα-ένα.
Καταρχάς δεν πιστεύω να αμφισφητεί κανένας τους αριθμούς που γράφτηκαν όπως ΄΄από τα 50 δισ. ευρώ που εισπράττει το κράτος από τους φόρους, τα 32 δισεκατομμύρια φεύγουν για την πληρωμή των μισθών’’ κ.λ.π.
1)Εσύ συνέλληνα που έχεις δουλεψει και στους δύο τομείς.Οχι, όλες οι πωλήτριες δεν είναι άριστες, αλλά οι περισσότερες αμοίβονται με 670,00-750.00€ δουλεύοντας 10ωρο και εξαήμερα και ποτέ δεν λουφάρουν γιατί θα είχαν απολυθεί και δεν θα είχαν την άλλη μέρα δουλειά. Και επειδή κάποιες δεν είναι άριστες αξιολογούνται από τον....
 εκάστοτε επιχειρηματία και απολύονται η λαμβάνουν λιγότερες αποδοχές από αυτές που είναι ΄΄γάτες’’. Αυτό συμβαίνει και στην υπηρεσία σου;
Όσο για το ΄΄πολλοί ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν πάνε για να μην χαλάσουν την βολή τους’’ θα σου πω ότι όλα αυτά τα αυτοκίνητα εταιρειών που βλέπεις στον δρόμο (συνήθως 1000-1200cc) είναι εξωτερικοί πωλητές και αντιπρόσωποι εταιρειών που γράφουν χιλιάδες χλμ κάθε χρόνο εκτός έδρας, κοιμούνται σε ξενοδοχεία μακριά από τα σπίτια τους και όλα αυτά πολλές φορές χωρίς να πληρώνονται υπερωρίες αφού ο επιχειρηματίας στον ιδιωτικό τομέα θα τον πληρώσει κάποιο ποσοστό μόνο εάν υπάρξει κέρδος γι αυτόν.
2)Μπράβο φίλε συνέλληνα δικαστικέ υπάλληλε για την εργασία που προσφέρεις και τον τρόπο που την προσφέρεις αλλά για πες μου ειλικρινά σε όποια συναλλαγή-επαφή είχες με το δημόσιο πόσους δημόσιους υπαλλήλους σαν και εσένα είδες απέναντι σου. Και αφού όπως είπες ΄΄ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ,ΣΙΔΗΡΟΥΡΓΕΙΟ,ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ΄΄ τότε ξέρεις από πρώτο χέρι (αν και οι εποχές έχουν γίνει πολύ πιο σκληρές από ότι πριν 16 χρόνια) ότι στα S/M επιστρέφουν στα σπίτια τους καθημερινά στις 10μμ αφού κάνουν και αρκετό χαμαλίκι χωρίς να το πληρωθούνε και πλέον οι εργαζόμενοι στον ιδ. τομέα τραβάνε τα πάνδεινα με αποδοχές για κλάματα και με τον φόβο της απόλυσης.
3)Φίλε-φίλη που οι γονείς σου είναι σκληρά εργαζόμενοι δάσκαλοι πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μπράβο στους γονείς σου και μπράβο σε κάθε γονιό που μεγαλώνει τα παιδιά του σε αυτήν την χώρα.
Έχω φίλο εκπαιδευτικό που για να αισθάνεται ότι δεν είναι βάρος σε αυτήν την χώρα που τον πληρώνει όλο τον χρόνο αλλά τον έχει αντικείμενο εργασίας τους 8 από τους 12 μήνες (χριστούγεννα-πάσχα-καλοκαίρι γιόκ) προσφέρει τις υπηρεσίες του εθελοντικά σε διάφορους κοινωνικούς τομείς που χρειάζονται εθελοντική εργασία (δασοπυρόσβεση-μαθήματα σε ιδρύματα κλπ).Πές μου εσύ πόσους εκπαιδευτικούς ξέρεις που κάνουν το ίδιο αντί να περνάνε 4 μήνες διακοπές τον χρόνο και να πληρώνονται. Όσο για το ‘’Ερχεσε ομως μετα εσυ ,που ψηφισες πασοκ και νεα δημοκρατια, που ανεχθηκες τα ρουσφετια, και τολμας να αμαυρωνεις τους κοπους τους με αοριστολογιες και κατηγοριες κατα παντως’’ έχω να σου πω α)μακριά από εμένα τα κόμματα και β) μίλησα με στοιχεία που δεν αμφισβητούνται, χωρίς αοριστολογίες.
Και όλα αυτά τα γράφω εγώ που μου κάνουν κρατήσεις για να πληρώνω κάθε μήνα για τις υπηρεσίες που μου προσφέρουν οι υπεράριθμοι 1 εκ. δημόσιοι υπάλληλοι όταν είμαι ένας εργαζόμενος στον ιδ. τομέα με 21 χρόνια εργασίας στο ίδιο αντεικίμενο, που κάθε ημέρα πρέπει να αποδεικνύω την αξία μου στην εργασία για να μην την χάσω, και σύζυγο άνεργη που τις κόψανε την β δόση του επιδόματος αλληλεγγύης επειδή το κράτος πρέπει να πληρώσει άλλα.
Και να ξέρεται ότι δεν μαλώνουμε ούτε κάποιος είναι καλύτερος από κάποιον άλλον. Απλά για να ξεμπλέξουμε από εδώ που είμαστε πρέπει όλοι μας σε αυτήν την χώρα να γίνουμε παραγωγικοί. ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ-με εκτιμηση http://www.tsuknida.blogspot.com/

Παρακάτω οι απαντήσεις που δέχθηκα.

-"Οι γονεις μου ειναι σκληρα εργαζομενοι δασκαλοι πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης. Δουλευουν με ορεξη και αγαπη ωστε τα παιδια δημοσιων και ιδιωτικων υπαλληλων να γινουν σωστοι και μορφωμενοι πολιτες. Καθημερινα αντιμετωπιζουν μια κοινωνια που τους βαζει στο ιδιο τσουβαλι με τα λαμογια που τα "φυτεψαν" οι κυβερνησεις, που Η ΙΔΙΑ εξελεξε. Βλεπουν τον μισθο τους μετα απο 25 χρονια εργασιας να εχει αυξηθει λιγοτερο και απτο πληθωρισμο, και πλεον να περικοπτεται. Και ομως ποτε δεν επιλεγουν την ευκολη λυση του "αραγματος",και ναι προκειται για επιλογη. Ερχεσε ομως μετα εσυ ,που ψηφισες πασοκ και νεα δημοκρατια, που ανεχθηκες τα ρουσφετια, και τολμας να αμαυρωνεις τους κοπους τους με αοριστολογιες και κατηγοριες κατα παντως... Το να ειναι καποιος δημοσιος υπαλληλος εχει καταντησει πλεον βρισια...
Φροντισε σε παρακαλω, προτου σπευσεις να κατηγορησεις οποιονδηποτε εκτος του εαυτου σου, να κανεις την αυτοκριτικη σου, να δεις που πραγματικα βρισκονται οι ευθυνες,και να κρινεις δικαια".
Ευχαριστω

"ΚΑΛΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΕΨΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ.ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΩ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ.ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΚΑΙ 1 ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩ ΤΟ ΚΟΙΝΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΤΙΣ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΟΓΡΑΨΩ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ.ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΑΜΟΙΒΟΜΑΙ ΜΕ 3.50 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΩΡΑ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΑΜΟΙΒΟΜΑΙ ΜΕ 1480 ΕΥΡΩ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ ΚΑΙ ΤΙΣ PORCHE ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΛΟΥΚΙ.ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ,ΣΙΔΗΡΟΥΡΓΕΙΟ,ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΘΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΠΡΙΝ.ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΕΡΝΟΥΜΕ ΜΙΣΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ

"Έλεος....τόσο καιρό ακούω να βρίζουν τους δημοσίους υπαλλήλους και δεν παίρνω απόφαση να απαντήσω,αλλά έως εδώ...ΝΑΙ,οι δημόσιοι υπάλληλοι εφόσον μιλάμε με στοιχεία είναι περισσότεροι αναλογικά με τον πληθυσμό αλλά δεν μπορούμε να τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι έχω δουλέψει και στους δύο τομείς το ίδιο σκληρά....μαζί με αυτούς που δεν κάνουν σωστά την δουλεία τους στο δημόσιο,κόπηκαν και επιδόματα από γιατρούς και δασκάλους σε ακριτικά νησιά και μέρη που πολλοί ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν πάνε για να μην χαλάσουν την βολή τους....Δηλαδή όλοι οι ιδιωτικοί είναι άριστοι?όλες οι πωλήτριες σκοτώνονται?όλοι οι εργοδότες κολλάνε ένσημα?πληρώνουν κανονικά φόρους?έλεος....δεν φταίει για όλα το δημόσιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου