Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Τι έγινε ρε παιδιά;Τι παίζετε στην ΔΕΗ και δεν το έχω καταλάβει;

Tα τελευταία έξι 2μηνα επισκέπτομαι το κατάστημα της ΔΕΗ της περιοχής μου, για να πληρώσω τον λογαριασμό ρεύματος, σε μια προσπάθεια να μην δίνω χρήματα σε μεσάζοντες για εξόφληση λογαριασμών ρεύματος ( αλλά και νερού, τηλεφώνου κλπ.) αφού με βολεύει και στην διαδρομή μου προς την εργασία, αρκεί να ξυπνήσω λίγο νωρίτερα το πρωί.
Αυτό που είδα προχθές ήταν μία γνώριμη εικόνα.
Ουρά περίπου 70-80 αμίλητων ανθρώπων και πολλές πινακίδες στο ισόγειο, στις σκάλες, στον όροφο πληρωμών, δίπλα στην ουρά ανθρώπων, που έγραφαν ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΟΎΜΕ ΤΟ ΑΥΤΌΜΑΤΟ ΜΗΧΆΝΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΏΝ και τα οφέλη που θα είχαμε σε χρόνο εάν το πράξουμε.
Βέβαια όπως και όλες τις υπόλοιπες φορές που βρέθηκα εκεί, επάνω στο μηχάνημα πληρωμών υπήρχε κολλημένο ένα χαρτί που έγραφε ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
Πότε γ@μωτω θα φτιαχτεί επιτέλους αυτό το μηχάνημα, σκεφτόμουν την ώρα που περίμενα να προχωρήσει βήμα-βήμα ο μπροστινός μου. Και εάν δεν μπορεί να επισκευαστεί ας βγάλουν επιτέλους όλες αυτές τις πινακίδες που με παρακινούν να το χρησιμοποιήσω.Τι ειρωνεία είναι αυτή να μου λένε πόσο απλό και χρήσιμο είναι το αυτόματο μηχάνημα πληρωμών και από την άλλη επί 1 χρόνο να με βάζουν αναγκαστικά στην ουρά.
Τις σκέψεις μου σταμάτησε η φωνή του σεκιουριτά "Όποιος δεν έχει ρέστα από την πληρωμή λογαριασμού πάνω από δέκα ευρώ να έρθει παρακαλώ στο μηχάνημα'' και με μια προσεκτική κίνηση, για να μην σκιστεί, βγάζει το χαρτί με το ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ από την οθόνη του μηχανήματος.
Παγωτό εγώ!!
Τι έγινε ρε παιδιά;
Τι παίζετε και δεν το έχω καταλάβει εδώ και έξι 2μηνα;
Η ο σεκιουριτάς έχει σαν χόμπι την επισκευή αυτόματων μηχανημάτων πληρωμών η το μυαλό μου πάει σε ποιο πονηρές σκέψεις, μιας και ζω στην Ελλάδα, όπως το ότι το μηχάνημα ποτέ δεν χάλασε αλλά κάποιοι θέλουν τις ουρές και θέλουν να είναι απασχολημένα τα 4 ταμεία συνεχώς αλλιώς δεν θα χρειαζόντουσαν 4 ταμίες αλλά 2.
Τρίτη εκδοχή δεν μπορώ να σκεφτώ και εάν με διαβάζει (λέμε τώρα) ο εν λόγο χουντίνι σεκιουριτάς παρακαλώ να μου πεί την εκδοχή του.

Υ.Γ. Θα ''ανεβάσω'' και σχετικές φωτογραφίες μόλις επισκευασθεί το κινητό τηλέφωνο που της τράβηξα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου