Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Αύξηση φ.π.α. + κρίση= εφευρετικότητα

Η αύξηση του φ.π.α. στα προϊόντα των καταστημάτων εστίασης σε συνάρτηση με των μειωμένο τζίρο των καταστημάτων έδωσε την παρακάτω φαεινή ιδέα σε καταστηματάρχη, οβελιστηρίου στην δυτική Θεσσαλονίκη, που θα σκέφτηκε: Που να παραγγέλνεις τώρα τιμοκαταλόγους με τις νέες τιμές και ποιος να κάθετε να τις αλλάζει χειρόγραφα μία-μία.
Και του ήρθε η ιδέα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου